2015. május 22., péntek

Köszönet! Ma is erősebb lettem.... (személyes üzenet)

Tisztelt Olvasók! Kedves Sorstársak!


Ezúton is köszönöm a sok visszajelzést, hogy hasznosnak tartják a blogot és az időnként megírt hírleveleimet, amit jelenleg 605 fős - folyamatosan gyarapodó - listára küldök ki.  Időnként telefonhívásokat is kapok kérdésekkel és hasonló köszönetekkel. Így volt ez az elmúlt percekben is. Nagy segítséget nem tudtam sajnos adni, de jó volt kicsit beszélni, kicsit a saját keresztemet is megosztani valakivel, akinek a problémáját meg én hallgattam meg.
Megtudtam egyébként, hogy a részletes elszámolások még pénzügyi, könyvelői ismeretekkel rendelkezőknek is komoly fejtörést okoznak és nekik is gondot jelent értelmezni, ellenőrizni, ha egyáltalán képesek rá. Ha ez így van, márpedig így van, akkor mit tehet a sok százezer ember, akinek nincs ilyen végzettsége...??? (Várom bankárok, politikusok, bírók válaszát!)
El kell mondjam, hogy jólesik és minden pozitív visszajelzés megerősít, újabb erőt ad. Szükségem is van rá, mert én is időnként elfáradok, elveszítem a fonalat, és előfordul, hogy akár több órát is eltöltök egy-egy nap azzal, hogy újra átolvassam, értelmezzem, ügyvédemmel megkonzultáljam anyagokat, figyeljem a különféle, főleg alternatív hírcsatornákat, szakértők nyilatkozatait...stb.

Itt jegyzem meg, hogy sajnos egyedi esetekre vonatkozó tanácsokkal, speciális válaszokkal nem tudok szolgálni, bár több ilyen is eljutott hozzám. Nem vagyok szakértő, csak hírvivő, én is szakemberekre támaszkodom.

Ez most tehát egy ilyen köszönet, és megragadnám az alkalmat, hogy kitartásra, egymás erősítésére buzdítsak mindenkit. Ha mindenki a saját eszközeivel, a saját lehetőségeivel hozzájárul ennek a devizahiteles átoknak a megoldásához, akár élőben a saját lakó- és munkahelyi környezetében, akár a virtuális térben, vagy akár csak csendes magányában imára kulcsolt kézzel, imával, böjttel, akkor hitem szerint kisebb-nagyobb lépéssel mindig közelebb kerülünk a megoldáshoz.

Mert hiszem, hogy van megoldás, csak lehet, hogy nem ott, hol eddig kerestük...

..és hatalmas köszönet mindazoknak, akik eddig is önzetlenül, időt, energiát, pénzt, egészséget nem kímélve mindezeket megtették értünk, velünk együtt. KÖSZÖNÖM!

Üdvözlettel:
Hugauf Árpád

 Makkos Albert emlékére:

"Légy vidám és tedd a jót, a verebeket meg hagyd csiripelni...."
Bosco Szent János

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztom itt: